Een erg mooie deken. Het nadeel in het begin was dat het "mosde", er zaten overal kleine deeltjes van de vezel waar het van gemaakt was. Ik probeerde het hele ding schoon te maken met een handstofzuiger, die de vlekjes die eruit kwamen verwijderde. Daarna heb ik het hele ding aan beide kanten gestreken - en dat hielp. Maar al met al hoort het niet zo uit elkaar te vallen, vandaar het cijfer - vier voor vakmanschap, vijf voor uiterlijk.