Ik was op zoek naar een mand om in een kast te bouwen, uit het grote aanbod koos ik deze en ik ben er erg blij mee. Geweldig ontwerp, eenvoudig en werkt uitstekend, goede materialen, zeer esthetisch, allemaal pluspunten, misschien is de prijs een klein minpuntje.