Je moet een beetje moeite doen om het overtollige snoer in de fitting te krijgen, bovendien is het jammer dat het van plastic is gemaakt, zelfs de kabelklemschroef in de fitting is van plastic. De indruk is gemiddeld als je bedenkt voor wat voor lamp het ophangsysteem bedoeld is.