Ik heb de 'the peaks' whiskeyglazen set twee keer gekocht. Elke keer als cadeau voor mensen met een passie voor de bergen. De set ziet er prachtig uit, is zeer goed gemaakt en mooi (en veilig) verpakt. Het maakt een indruk van elegantie en personalisatie. Het enige dat ontbreekt aan de binnenkant van de doos (zo'n ondoordacht idee) is een mini-map met foto's van geselecteerde bergen, die op de website worden gepresenteerd. Een ideale set om samen expedities te plannen of herinneringen op te halen.