Ik heb 2 sets gekocht. Esthetisch mooi, met smaak en finesse ontworpen, ze zien er geweldig uit. Wat het effect nog meer bederft zijn kleine verkleuringen, witte vlekken op het smetteloze antracietkleurige oppervlak van de hashioka, de eetstokjes.
Dergelijke vlekken zijn niet te vinden op de oppervlakken van de andere elementen van de set, dus ze zijn geen element van "artistieke slordigheid", maar een onaangename fout. Jammer.